سایبان ماشین اداری

سایبان ماشین اداری برای استفاده کارمندان، کارکنان و ارباب رجوع

طراحی و ساخته می شود. فضا های اداری عموماً دارای فضای باز بسیار بزرگ هستند که می ‌تواند فضای مناسبی برای پارک ماشین ها باشد. در چنین فضا هایی تردد ماشین ها بسیار زیاد است. با ایجاد فضای مناسب برای پارک ماشین ها می توان شرایط مناسبی را فراهم آورد و از این فضای باز و خالی استفاده بهینه داشت.

از جمله ویژگی ‌های لازم برای دست یابی به یک سایبان ماشین اداری با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • فضای دقیق و مشخص شده در محوطه حیاط اداره ها

فضای مشخص شده در حیاط می تواند معیار اصلی برای نصب و ساخت سایبان ماشین اداری باشد. فضایی که از نظر سیرکولاسیون بسیار کار آمد و مناسب باشد و مانع و اختلالی در تردد افراد یا دیگر فضا ها و کاربری ها ایجاد نکند.

  • اندازه سایبان ماشین اداری

ابعاد سایبان اداری نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه داشت. سایبان اداری می بایست به اندازه کافی ظرفیت داشته باشد تا تعداد ماشین کافی را بتوان در زیر سایبان پارک کرد. ابعاد بزرگ سایبان ماشین در فضای اداری نیز نیاز به سیستم سازه مناسبی دارد تا به نحوی بتوان ابعاد دهانه های بزرگ را تامین کرد. دو طرفه طراحی شدن سایبان ماشین در چنین فضا های می‌ تواند تعداد ماشین های زیادی را در بر بگیرد. تنها می بایست در ساخت سازه آن دقت کافی را داشت.

کاربرد های مختلف سایبان اداری

سایبان اداری تنها برای ماشین ها نبوده و می‌ تواند کاربرد های زیادی داشته باشد. به عنوان مثال از سایبان می توان در

  • بخش ورودی
  • برای نگهبانی
  • ایجاد آلاچیق در فضا های سبز
  • سایبان بوفه

یا دیگر کاربری ها در فضای اداری استفاده کرد. این سایبان ها بسیار پر کاربرد مفید بوده و سبب زیبا سازی و کارایی فضا می شوند. می توان با قرار دادن مبلمان مناسب جلسات اداری را نیز در فضای باز برگزار کرد.

سایبان ماشین اداری با قیمت مناسب

برای خرید سایبان ماشین اداری مقرون به صرفه بهتر است توجه داشته باشید سایبان از طرح ساده ای برخوردار باشد. سایبان هایی که از مدل و طرح خاص و پیچیده برخوردار هستند، به مدت زمان بیشتر برای اجرا و ساخت نیازمند بوده و از قیمت بالا تری برخوردار هستند. سایبان ماشین اداری به دلیل ابعاد وسیع قیمت بالایی نسبت به سایبان های کوچک و شخصی دارد. افراد هنگام خرید این محصول می بایست توجه داشته باشند سایبان از سیستم سازه و سقف درجه یک برخوردار باشد.

سایبان ماشین اداری با طراحی ثابت

سایبان های اتوماتیک و متحرک گزینه ی مناسبی برای فضای اداری نیستند! بهتر است از سایبان های مقاوم در این مناطق استفاده شود. سایبان های ثابت با اجرای فونداسیون و پی از استحکام بالایی برخوردار هستند. این سایبان ها را می توان برای هر فضا با هر ابعادی اجرا کرد. طرح سایبان های ثابت بسیار متنوع می باشد. سایبان های ثابت با سقف ساده و مسطح یا سایبان های شیب دار و منحنی از نمونه سایبان های پر طرف دار و زیبا هستند.

چه زیر ساخت هایی برای طراحی سایبان ماشین اداری نیاز است؟

اقلیم شناسی و توجه به عوامل اقلیمی مانند رطوبت و شدت تابش آفتاب در ساخت سایبان اداری موثر است. متخصصان و مهندسان می دانند که چگونه و چه نوع مصالحی را برای سایبان در نظر داشته باشند تا هزینه پروژه برای کارفرما به صرفه باشد و سایبان در فضا سازگاری بالایی داشته باشد. متخصصان در این زمینه ویژگی های هر یک از مصالح را شناخته و سازه و پوششی با عمر مفید برای سایبان انتخاب می کنند. انتخاب اشتباه متریال ها می تواند عمر سا‌یبان اداری را تحت شعاع قرار دهد.

سایبان ماشین اداری می تواند برای
  • انواع ماشین ها
  • اتوبوس ها
  • مینی ‌بوس‌ ها
  • کامیون و موتور

طراحی شود. نوع ماشین ها در هنگام خرید سایبان اهمیت دارد. سازگاری این محصول در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی نیز قابل توجه می باشد.

چه پوششی برای سقف سایبان اداری مناسب تر است؟

متریال استفاده شده در سایبان اداری می بایست به گونه‌ ای باشد که در برابر اشعه سوزان خورشید یا شرایط جوی مختلف استقامت لازم را داشته و از ماشین ها مراقبت کند. استفاده از پوشش های پلیمری یو پی وی سی با ویژگی‌ های متعدد می تواند گزینه مناسبی برای ساخت سایبان ماشین اداری باشد. پوشش های یو پی وی سی دارای خصوصیات متعدد نظیر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا، آنتی یووی، ضد آب و غیر قبل اشتعال برخوردار است که می تواند سبب ایجاد فضا با کارایی بالا و سایه ی مطلوب به دور از عوامل مزاحم گردد.

سایبان ماشین اداری با هدف امنیت بیشتر

نصب سایبان در فضا و بافت مجاور اداره ها و محوطه این مجموعه کمک می‌کند تا آشفتگی و بی نظمی در این فضا ایجاد نگردد. در سازمان ها، اداره ها، مراکز آموزشی، درمانی و خدماتی می توان به منظور ایجاد امنیت بیشتر و آرامش خاطر کارکنان و کارمندان یا ارباب رجوع از انواع سایبان اداری استفاده کرد. همان طور که پیش از این اشاره شد سایبان ماشین دو طرفه می تواند گزینه مناسبی برای این فضا ها محسوب شود تا افراد جهت یافتن فضای مناسب برای ماشین ساعاتی را اتلاف نکند. در زمان مقرر شده به محل کار خود برسند و با آرامش بیشتری ساعات کاری خود را سپری کنند. نصب سایبان اداری به نوعی احترام به ارباب رجوع نیز محسوب می شود.

طراحی سایبان اداری ملزوم به توجه به عوامل زیر می باشد:
  • سایبان می بایست از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
  • ظرفیت سایبان باید با توجه به تعداد ماشین ها در این فضا طراحی گردد.
  • سایبان می بایست در بخش ورودی یا خروجی اداره ها نصب شود تا رانندگان با سرعت بیشتر و سهولت بالا ماشین را در زیر سایبان پارک کنند.
  • ممانعت از ورود اشعه های مضر خورشیدی یا بارش‌ ها نیز از جمله نکاتی است که می‌ بایست در طراحی سایبان اداری به آن توجه کرد.
کلام آخر

سایبان ماشین اداری می بایست به نحوی ساخته شود که تمام نقاط را تحت پوشش خود قرار دهد و نیز آب بند باشد. به بیان ساده تر رطوبت و حرارت از زیر سایبان نفوذ نکند. در شهر های مختلف ایران با شرایط اقلیمی مختلف، در فضا های متعدد با متراژهای متفاوت می توان انواع سایبان را نصب کرد. سایبان می توان دکوراسیون فضا را متحول و دگرگون سازد. جهت اطلاع از قیمت، جنس و کیفیت انواع سایبان اداری می توانید به مراکز تولید کننده سایبان مراجعه کنید. با تماس با شرکت‌ های متخصص در این زمینه پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. در ادامه به معرفی یکی از مراکز معتبر در زمینه ساخت انواع سایبان اداری می پردازیم.

مجموعه سایه سازان کوروش

از مراکز با سابقه و با تجربه در زمینه ساخت انواع سایبان ماشین شرکت سایه سازان کوروش می باشد. این مجموعه با در نظر داشتن استاندارد ها و اصول و قواعد طراحی اقدام به تولید سایبان ها و دیگر سازه های سبک کرده است. شرکت سایه سازان کوروش با هدف تولید سایبان ها با قیمتی مقرون به صرفه و رضایت مشتریان اقدام به تولید این محصولات با کیفیت کرده است.

با تماس با این مجموعه می توانید اطلاعات لازم را برای خرید سایبان دریافت کنید. جهت مشاهده نمونه سایبان ماشین تولید شده در این مجموعه نیز می توانید به وب سایت سایه سازان کوروش مراجعه کنید.

تلفن تماس: 09123793120

نویسنده: بخش تولید محتوا شرکت سایه سازان کوروش

امتیاز: 5 از 5. مجموع 1 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۳۹۸/۱۲/۲۴ | مقالات | مدیر سایت | بازدید: 22 | 1710856245